تازه ها
Home / گزارش / متهم دوم پرونده ی بنیتا به ایذه تبعید شده!!!

متهم دوم پرونده ی بنیتا به ایذه تبعید شده!!!

 

همتباران عزیز
تعداد بسیاری از شهرهای مناطق لرنشین تبعیدگاه متهمین و مجرمان بزه کار است !
مرکزگرایان تمامیت خواهی که با شعارهای فریبکارانه ی ” غیور مردان و مرزبانان ” لرها را می فریبند ، مناطق لرنشین را چنان در محرومیت قرار دادند که مجرمان و بزهکاره کاران را برای تنبیه به این مناطق تبعید می کنند .

اکنون جای آن دارد آن دست از دگر پنداران لرتبار که خود را با شعارهای دهان پر کن و موهومات باستان گرایی می فریبند از خود سوال کنند ،
چرا باید مناطقشان چنان فلاکت زده و محروم باشد که محل مناسبی برای تنبیه محکومان بزهکار قرار گیرند !؟
بیایید خود را از چاه باستان گرایی و دگر قوم پنداری که تمامیت خواهان آنرا کنده اند ، بیرون بکشید و کمی هم به زمان حال توجه کنید .

اگر چنان که آن بی شرمان تمامیت خواه می گویند ایران متعلق به همگی است ، پس چرا کمترین توجه ای به لرها نمی شود !؟
خیر ، اینان منابع ما را هموطن می دانند نه خود ما را .
شما تمامیت خواهان دروغگو ما را برای امنیت خود و تاراج مناطقمان می خواهید .
آیا شما باید در شهرهای خود به آسودگی ثروت اندوزی کنید و مجرمانتان را به شهرهای محروم ما تبعید کنید !؟
مجرمان و دزدان اصلی خود شما هستید که با دروغ و فریب و جعل و تحریف ، به چپاول و تبعیض بین اقوام می پردازید .

و نیز بخصوص آن دست از لرهای دگرپنداری که دغدغه ای بجز پرداختن به همان شعایر تحمیلی را ندارند ، مشمئزکنندگان تهوع آوری بیش نیستند .
همتبار دگر پندار ، آیا این همه تبعیض قومی را متوجه نمی شویید !؟
ما لرها و برخی اقوام دیگر ، بدلیل قومیت جدا از قومی که صد سال حاکم شده و تمام ارکان کشور را در خدمت قوم خود قرار داده است مورد تبعیض و اجحاف قرار گرفته ایم ، حداقل کمی از فریب خود دست بردارید .

آیا تبعیدگاه بودن مناطق ما ، به آن معنی نیست که همگی ما از زن و مرد و کودک و پیر و جوان در چنین شهرهای محرومی تبعید شده ایم ؟!

ما را با شعار ایرانی اصیل می فریبند ولی حق تدریس زبانمان را سلب کرده اند ، از ثروت سرزمینمان که کل کشور از آن منفعت می برد ، کمترین هم به خودمان اختصاص نمی دهند ، هویت لرتباری ما را بنفع قوم های دیگر تحریف می کنند ، در صدد نابودی فرهنگ و هر موردی از قوممان برمی آیند و شهرهایمان را تبعیدگاه قرار داده اند .

پس بیاییم خود را از رفتن به دنبال نخود سیاه باستان گرایی و دگر پنداری های بیهوده رها کنیم و با اتحاد درصدد احقاق حقوق خود و خواستار فقرزدایی شهرها و روستاهای محروم و در عین حال سرزمین ثروت خیز خود باشیم و مناطقمان را از تبعیدگاهی برهانیم .

بیشتر بخوانید:

دموکراسی پارلمانی و سابقه آن درایران

در قانون اساسى مشروطه, براى جلوگیرى از خود کامکى پادشاه و مشارکت مردم در اداره …