تازه ها
Home / بیانیه ها / تسلیت به خانواده ی جانباختگان لرستان و دعوت به تظاهرات و همبستگی ملی

تسلیت به خانواده ی جانباختگان لرستان و دعوت به تظاهرات و همبستگی ملی

تسلیت به خانواده ی جانباختگان لرستان و دعوت به تظاهرات و همبستگی ملی.

هم میهنان گرامی جا دارد به خانواده های شهدای راه ازادی،عدالت و مبارزه علیه فساد و دیکتاتوری ،تسلیت بگویم. به ویژه یاد شهدای چند روز اخیر را گرامی داشته و از شهدای لرستان ،محسن ویرایش، محمد چوبک، حسین رسم ، حمزه لشنی ،محمد چوبک و مهدی کهزادی، مسعود کیانی قلعه سردی،امین رمضانی غلامرضا و شهریار هداوند،جلیل پیران،اصغر هارونی ، نعمت الله صالحی ،شهاب آقا خانی،آرش خدری نام ببرم.

عزیزان، لازم میدانم بر غیرت،شجاعت و ازادگی زنان و مردان خرم اباد که روز گذشته ،با وجود سیل تهمت ها و تهدیدهای سران رژیم،از اقتدارگرا و اصلاح طلب،به صورتی باشکوه و صلح امیز به خیابان ریختند ،افرین بگویم.
لر ها همواره در شجاعت و ازادگی و از صدر مشروطیت تا کنون،کم نظیر بوده اند.
ملت بزرگ ایران. پیشنهاد می دهم روز جمعه ی پیش رو به عنوان روز همبستگی ملی، در ساعت ۵ پس از ظهر، دست به تظاهرات مسالمت امیز زده و به حکومت گران نشان بدهیم که ما ایرانیان عدالت جو و ازادیخواه ، بیشمار هستیم و بر خلاف نظر توطئه اندش انها، تحریک شده ی به تعبیر خودشان،خارجی نیستیم.
روحانی می گوید اعتراض حق مخالفین است. ما با تظاهرات میلیونی و مسالمت امیز ،به انها نشان می دهیم که در گفته ی خود صادق نیستند.
به جهانیان نیز نشان خواهیم داد که، دارای خواسته های روشن و اهداف و برنامه هستیم و تا به خواسته های خود نرسیم، دست از مبارزه بر نمی داریم.

حشمت اله طبرزدی دبیرکل جبهه ی دموکراتیک ایران و
سخنگوی همبستگی برای دموکراسی و حقوق بشر در ایران
۱۳ دیماه ۱۳۹۶ خورشیدی.

  • ۱۲
    Shares

بیشتر بخوانید:

بیانیه شورای دمکراسی خواهان ایران در پاسداشت ۲۱فوریه روز جهانی زبان مادری