تازه ها
Home / بیانیه ها / بیانیه حزب اتحاد بختیاری ؛لرستان ؛کهگیلویه و بویر احمد . (لرستانات )

بیانیه حزب اتحاد بختیاری ؛لرستان ؛کهگیلویه و بویر احمد . (لرستانات )

حکومت مطلقه ولایت فقیه در تمامئ زمینه های سیاسی ؛ اقتصادی و اجتماعی شکست خورده است و نتوانسته است برای مردمان ایران منشا رفاه و آزادی و آزاد اندیشی باشد .
حکومت قرون وسطایی و استبداد مذهبی در چهل سال گذشته ؛ عامل سرکوب و کشتار هموطنان ما بوده است و مافیای حاکم در تهران ؛ و آقازاده ها مشغول غارت و چپاول ؛ اختلاس و رانتخواری و ثروت اندوزی میباشند .
رژیم ملایان مشروعیت خودرا از دست داده است و دچار ریزش نیرو شده است و به هر وسیله ای که شده از سقوط خود جلوگیری خواهد کرد . ایرانیان آگاه و آزادیخواه؛ در سراسر ایران در آبان ماه نشان دادند که خواستار دموکراسی و بهبود معیشت و رفاه وکرامت انسانی خود میباشند و دیگر تن به ذلت و تحقیر و توهین نخواهند داد .
از تمامی محافل بین المللی و حقوق بشری ؛ خواستار محکوم ساختن دیکتاتوری و کشتار و محاکمه آمران و عاملان این کشتارها و آزاد ساختن کلیه زندانیان سیاسی و به خصوص خانواده شریف بختیاری و دیگر خانواده ها میباشیم .
کلیه جوانان پرشور لرستانات که در نقاط مختلف ایران و در شهرکهای مناطق مرکزی؛(رباط کریم .قلعه حسن خان .نجف آباد. شاهین شهر .ورامین .کرج .خاک سفید. یزدانشهر .فولادشهر .زرین شهر.شهریار.شهر ری . تهران و اصفهان )و دیگر استانها ساکن هستند موظف هستند که خواستار مطالبات معوقه و حقوق دموکراتیک خود باشند و دامنه اعتراضات را ؛ همچو گذشته گسترش دهند و حمایت و همدلی خودرا نسبت به خانواده های کشته شدگان نشان دهند .آنهایی هم که در خدمت نیروهای سرکوب رژیم هستند ؛ هرچه زودتر به موج آزادیخواهی بپیوندند و در این کشتار ها سهیم نباشند .بطور کلی لرهای بختیاری در طول تاریخ معاصر ؛ سر منشا آزادیخواهی و تجدد برای ایران بوده اند و هیچگاه در طیف تحجر و تغصب کور مذهبی قرار نداشته اند . این بار هم باید رسالت تاریخی خودرا به نحو احسن انجام دهند .
دیماه ۱۳۹۸

بیشتر بخوانید:

بیانیه شورای دمکراسی خواهان ایران در پاسداشت ۲۱فوریه روز جهانی زبان مادری